Operational Excellence
Een belangrijk managementthema voor elke organisaties is Operational Excellence. Logisch, gezien het belang van het maximaliseren van de operationele winst. Hoe houdt u de kosten zo laag mogelijk? En hoe biedt u zoveel mogelijk toegevoegde waarde om de opbrengsten te verhogen?
Hoge klanttevredenheid laat uw bedrijf excelleren
Bij een excellente bedrijfsvoering is de klantfocus tot iedere afdeling doorgedrongen. Als de klantvraag centraal staat, kunnen uw teams recht op het doel afgaan en optimaal presteren. Zonder verspilde energie scoort uw bedrijf op bedrijfsresultaat. Ik verleen daarbij ondersteuning door alle operationele activiteiten te analyseren en een concreet verbeterplan op te stellen. Als expert op dit vakgebied zoek ik aanknopingspunten om het gedrag in de organisatie te veranderen. Zodanig dat dit leidt tot meer bedrijfsmatig succes.
Ron Hofland Interim-Management & Advies implementeert Operational Excellence aan de hand van de LEAN-Methodiek. Ook uw teams laat ik beter presteren!
Wilt u excelleren in uw dienstverlening? Zonde om tijd te verspillen. Profiteer van mijn expertise.